Welcome Message

martes, 2 de diciembre de 2008

No em donaré per vençut, ni encara vençut.


Si em tombessin deu vegades, m'alsaría altres deu, altres cent, altres cinc-centes. No han de ser les meves caigudes tan violentes ni tampoc, per llei, han de ser tantes. 
Igual que les plantes assimilen el humus amb ganes, deglutint el rancor dels afronts, es van formar els herois i les heroïnes. Tots els incurables tenen cura cinc minuts abans de la seva mort!
No em donaré per vençut, ni encara vençut i no em sentiré esclau, ni encara esclau; tremolant de por, em sentiré valent, i escometré feroç, ja mal ferit
Tindré la tenacitat del clau rovellat que ja vell  i ruín torna a ser clau; no la covarda estupidesa del tito  que amaina el seu plomatge al primer soroll.
Vaig a
procedir com Déu que mai plora o com Llucifer, que mai resa o com el carrascal, la grandesa del qual necessita de l'aigua, i no la implora...
Que mossegui i vociferi venjadora, ja rodant en la pols, el meu cap !

No diguis la teva veritat ni al més estimat, no demostris temor ni al més temut, no crees que mai t'hagin volgut per més besets d'amor que t'hagin donat.
Com una sola estrella no és el cel, ni una gota que salta, l'Oceà, ni una falange rígida, la mà, ni una brisna de palla, el sant sòl.  Què saben de l'etern les esferes?,  de les borrasques de la mar, les gotes? i a cop_de_puny,  les falanges trencades?, de farina i pa, les palles de les eres?...

Detingues els teus passos Lògica, no vulguis
 es facin pessimistes els idiotes

4 comentarios:

Anónimo dijo...

"No me sentiré vencido ni aún vencido..." hermosas palabras...

Anónimo dijo...

Hola paisà, m'ha agradat el teu escrit, de veres. No sé com he donat amb el teu *Blog però m'ho he guardat en favorits perquè m'han agradat moltes coses. Espere que escriguis més en valençià, ho fas molt bé.

Una salutació
Uno de La Ribera

Anónimo dijo...

!Pero como te expresas!
!Me rindo!
!Superé mi inteligencia!

Ya leí tanto que creo que mis ojos ya leen en chino, jeje

Un beso

Algoritmo dijo...

En respuesta:
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA